Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hulp in tuin niet duur

  • mrj

    heeft u hulp nodig in de tuin zoals onkruit bladeren enz €4.50 per uur

    mail mij heb altijd tijd voor u

  • R.A. Roeleveld

    Hulp bij het aanleggen en onderhouden van een tuin met vijver

  • willy leenders

    geachte heer ik heb al van alles geprobeerd met de gemeente , met maatschappelijk werk , en het is kort dag , op 3ockt krijg ik bezoek uit manschaster en mijn tuin die ik zelf niet kan doen vanwege mijn hadiecap moet van alle tuin afval en onkruid geleegd worden en naar de mileustraat gebracht worden,

    helaas heb ik geen tijd meer en u bent niet zo duur is er een moglijk heid om het alsnog te doen voor mij.ben alleen staand en verder heb ik niemand hier.

    gaarne uw antwoord

    w.b.j leenders

    rochusplein 22

    6031 bd

    nederweert limburg

    06-39630079

    ps als u niet kan weet u dan messchien iemand die het wel kan voor morgen of vrijdag

  • s messerer

    Ben op zoek naar hulp voor de tuin. Het is een nieuw huis waaar alles aangelegt moet worden.Er is wel een machine nodig voor het omspitten, tevens moert er bestraat worden.

    Graag een reactie om eventueel een prijs af te spreken en of het mogelijk is.

    Hartelijk dank, stefanie

  • bianca de vries

    Hallo ik las u berichtje, en hoop dat u mij kan helpen ik heb dringend hulp nodig voor mij tuin, mijn tuin is op dit moment een beetje rommelig en ik ben een vrouw alleen die dit niet allemaal alleen kan. er moet niet zo heel erg veel worden gedaan ,maar er staat toch wat onkruid en een kleine heg die gesnoeid moet worden. ik woon in ridderkerk bolnes ik hoop dat dat voor u in de buurt is, en dat u me kan helpen met mijn tuintje,zodat ik er dalijk weer van kan genieten.

    Alvast bij voorbaat dank. B de vries.

    U kan mij eventueel ook even bellen op het num=0684339368.

  • Jan Landman

    Ik ben rolstoeler en hulp nodig in de tuin. Deze moet zomerklaar gemaakt worden.

    Snoeien en schoonmaken.